21 Haziran 2009 Pazar

BABALAR GUNU

Ana toprak , babalarda gokteki yildizlar gibidir demisti bir abim.
Ana her zaman kicini,sirtini dayadigin guvenilir ve sicak, baba ise gokteki yildizlar gibi ulasmasi zor.Orada bilirsin piril piril ama dokunamazssin.
Oglum bana dokunsun isterim cunku ben babama dokunabildim.Keske daha cok sarilsaydim, daha cok sohbet edebilseydim babamla.Ozluyorum Ali Ucar`i cok.
Bugun bana bir siir yazmis ve dunyanin en guzel deniz minaresi hediye olarak hazirlamis Ali Mert

BABAM
Sen evimizin isci karincasisin.
Evimizi sicak tutarsin.
Sen olmasan bu dunyada,
ben de olmazdim.

Seni cok seviyorum baba isci karinca

------------------------------------------------

Canim oglum ben de seni cok seviyorum:)

2 yorum:

KUBİLAY KIZILDENİZLİ dedi ki...

Arif;
Sen babana nasıl hayransan aynı hayranlığı da Ali Mert sana duyuyor.
Aferim sana kardeşim.
Babalar günün kutlu olsun.
Abin Kubilay

A.göl dedi ki...

Baba; ulaşılması güç ama her ihtiyaç duyduğunda yanı başında, dim dik duran, gücünü her zaman hissettiren ve seni asla yanlız bırakmayan bir güçtür. Anlattıklarınızdan tanıdığım kadarıyla Ali amca sizin yanınızda hep böyle bir güç olmuş. Gördüğüm kadarıylada siz Ali Mert için hep böyle bir güçsünüz. Siz böyle bir güce sahip olduğunuz ve Ali Mert'te sizin gibi bir güce sahip olduğu için çok şanslı.Babalar günün kutlu olsun ABİ.