26 Nisan 2009 Pazar

Cok uzun sureden beri daginik olarak oraya buraya not alinmis ve maalesef zaman zaman da kaybettigim yazilarimi sonunda bir yere toplamaya baslayacagim.
Bu Blog fikrini bana ilk veren Binnur dostuma tesekkur ederim.Aslinda sadece fikri vermekle kalmadi ayni zamanda bir cok degerli dostum gibi beni yazmak konusunda cesaretlendirdi.
Isin traji komik yani cok istedigim bir sey olan yazmaya baslamak icin basima illaki kotu bir seyin gelmesi gerekiyormus! 12 Nisan`i 13 Nisan`a baglayan gece yasadigim bir kalp krizinden sonra evde bolca dinlenme vakti bulamasam heralde hala yazamayacaktim.
Baslamak onemli gerisini mutlaka getiririm.

4 yorum:

Ali Veli 4950 dedi ki...

hayirlisi olsun

anladın sen kimim! dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

Buyuk gecmis olsun Arif Bey, kalp krizi gecirdiginizi Kubilay Kizildenizlinin blogundan okuyup cok uzulmustuk zaten.Tez zamanda iyilesmaniz dilegiyle blog dunyasina ve dostluklarina hos geldiniz demek istedim...

Kubilay Kızıldenizli dedi ki...

41'inde yenilendin sen kuzum. Ben de Aralık sonunda yenilendim...