3 Mayıs 2009 Pazar

Kelebek Etkisi

''Butterfly Effect'' orjinal adiyla sinemada seyrettigim bir filmin ,yillar sonra hayatimin donum noktalarindan birinde ne kadar onemli oldugunu farkettim.
Hayatimizda bir suru olay yasariz, bir suru insanla karsilasiriz ve bir gun o olaylarin ya da kisilerin hayatimizi nasil etkileyecegini bilemeyiz.Bunun icin geriye donup bakmak gerekir.(bazen geriye donup bakmak sansiniz olmayabilir )
Kalp krizi gecirdigim gece sevgisiyle, duasiyla, yazilariyla, yanimda olan yuzlerce insana sonsuz tesekkur ediyorum.
O gece hayatimin kurtulmasinda cok ciddi etkisi olan bazi insanlar vardi.O gece onlarin olmasi cok onemliydi.Bunlar ile ne zaman tanismistim ve ne kadar hayatimdaydilar ?
Abbott`un kursunda tanistik Akburayla.Ikimizi de ise alan Kubilay abidir.
Yaklasik 12 yil once Bodrum`da, yanilmiyorsam Mavi Otel`in lobisinde Kubilay abi , tanistirdi bizi Idil`le. Sonra arkadas olduk.Yillar sonra ise ayni sirkette calismaya basladik.

Yine yillar once Dokuzeylul Universite`sinde bir sunum sonrasinda tanismistim Taha ile...

Taha Kardiyolog oldu ve benim oturdugum Karsiyaka`da Kardiya adinda bir tip merkezi acti.

Sonra Idil ile Taha cok iyi arkadas oldular.


Simdi hayatta isem bu isimlerin hepsi ve isimlerini bilmedigim o geceki kisiler sayesinde yasiyorum.
Ayrintilarini anlatmayacagim belki baska bir zaman ama 12 yil once tanismaya basladigim bu insanlarin o zamanlar bir gun gelipte benim icin bu kadar hayati bir yerde olabileceklerini tahmin bile edemezdim.

O yillarda kelebegin kanatlarinin hafif ve sessiz havayi oksamsinin bir gun beni kurtaracagini kim soyleyebilirdi ki ?

Kubilay abi iyiki Idil ile tanistirmissin beni!
Idil Iyiki hayatimda varsin!
Taha ne soyleyim sana kardesim! Tanri ne diliyorsan yerine getirsin.
Operasyonumu gerceklestiren Emin ve Istemi kardeslerime de sonsuz tesekkurler.
O gece hep yanimda olan Akburay ve Ozlem sonsuz tesekkurler.
Sevgi ve dualariyla yanimda olan herkese sonsuz tesekkur ve sevgiler.....

Arif

1 yorum:

Kubilay Kızıldenizli dedi ki...

Kurban olsun Kubilay abin sana. Bizim de kalbimiz bir testere ile kesildi duyduğumuzda...
Hayatta insan biriktirmek önemli Arif'im...Gerisi hikaye.
Ve sen bu konuda Tanrı'nın yarattığı bir harikasın.
Öptüm seni canım kardeşim...