3 Haziran 2009 Çarşamba

SANS-4

Son soru: Sansli yada sanssiz olmayi ne belirler?

Ismimiz,dogum tarihimiz belirlemiyorsa eger sans durumuzu bir kac alternatif kaliyor geriye.
Yeniden dogusculara gore , biz belirliyoruz; zengin mi fakir mi, kral mi dilenci mi vs. olacagimizi.
Bir de pozitif dusun ,iyi dusun, yurekten iste derler. Sanssizim dersen surekli sanssiz olurmussun.Pozitif dusuncelerin yine iyi seyleri cekecegine inanirlar.
Ya da hersey aklimizin yettigi kadari ile ilgili.Kozmik hic bir sey yok ve hersey bizim kasemiz kadar .( Babamdan bol bol duyardim: Insan akli kadar mutlu olur .Diye)
Ya da hepsinin bir payi var.

Ama sunu cok iyi biliyorum ki en kotu durumlarda bile iyi bakmayi biliyorsaniz kendinizi sansli goruyorsunuz.Hakkari`de askerligimi yaptigim icin sansli goruyorum kendimi mesala.Her sey eskisinden daha degerliydi.
Kalp krizi gecirmemin suan hayatim uzerindeki etkisine bakiyorum da kim sanssiz oldugumu soyluyebilir ki :))
Hayat her zamankinden daha guzel suanda.

Hiç yorum yok: